یوونتوس ایران آرشیو خبر ها
شانزده سال در کنار شما ! تولد یوونتوس دات آی ار مبارک باد

شانزده سال در کنار شما ! تولد یوونتوس دات آی ار مبارک باد

شانزده سال گذشت،شانزده سال از حضور در کنار شما عزیزان و تجربه ای از اخبار خوب و بد از تیم محبوبمان یوونتوس کبیر. در این سال همواره بودند هوادارانی که خط به خط اخبار یوونتوس دات آی ار را دنبال می کردند و نظراتشان را با ما و سایر دوستان در بزرگ ترین وب سایت هواداران یوونتوس در ایران در میان گذاشتند.

 

در تمامی این مدت تلاش کردیم تا آنچه را شایسته ی هواداران بزرگ و عزیز یوونتوس در ایران است را فراهم کنیم و نام باشگاه بزرگمان را در سر تا سر ایران پر آوازه کنیم و نشان دهیم هواداران ایرانی یووه از تعصب زیادی به تیم خود برخوردار هستند. حتی روزهایی که تیم محبوبمون در سری ب بازی می کرد اما یوونتوس دات آی ار با حمایت شما به فعالیت خودش ادامه داد تا که امروز تولد شانزده سالگی خود را جشن می گیرد.

 

تبریک مدیر:

 

مدیریت وب سایت یوونتوس دات ای آر از تمامی دوستان عزیزی که در طی سال جاری ما را در تهیه و به روز نگه داشتن سایت یاری نموده اند تقدیر و تشکر می کند و امیدوار است در آینده ای نه چندان دور قدر دان زحمات آنها باشیم. همچنین از شما هواداران عزیز و محبوب تیم یوونتوس که همواره حامی ما بودید صمیمانه قدردانی می کنم و به امید موفقیت های روز افزون شما و تیم یوونتوس.

 

امید است در سال شانزدهم فعالیت خود بتوانیم با دقت و سرعت بیشتری در خدمت عزیزان یوونتوسی باشیم و شما را از اخرین و جدید ترین اخبار باشگاه یوونتوس مطلع نماییم. به طور قطع پیشنهادات شما در پیشرفت و توسعه وب سایت یوونتوس و امکان سرویس دهی مناسب به کاربران عزیز تاثیر بسزایی دارد.

 

پیشنهادات کاربران برای ما بسیار مهم است، از آن جهت نظرات شما کمک شایانی به ما در جهت رفع نواقص و توسعه هر چه بهتر سایت خواهد داشت. سایت یوونتوس از نظرات، پیشنهادات، انتقادات و حرف های خودمانی شما کاربران با روی باز استقبال می کند.

مدیریت وب سایت یوونتوس رسمی و تخصصی هواداران یوونتوس در ایران


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: